FAQ – Najčastejšie otázky

Niečo o nás…kto sme?

Malý luxus sa snažíme – prostredníctvom nášho e-shopu – priniesť do Vášho šatníka od roku 2013, avšak luxusný je len tovar v našom obchode, nie jeho cena.

Malý luxus sa snažíme – prostredníctvom nášho e-shopu – priniesť do Vášho šatníka od roku 2013, avšak luxusný je len tovar v našom obchode, nie jeho cena. S maximálnym úsilím sa snažíme dosiahnuť spokojnosť všetkých zákazníkov kvalitným tovarom a serióznym a príjemným prístupom.

Nechajte sa aj Vy od nás rozmaznávať úchvatnými kúskami oblečenia, ktoré pre Vás vyberáme so zvláštnym dôrazom na zvýraznenie ženskej krásy. Potešíme Vás nízkymi cenami, kvalitným tovarom, špeciálnymi zľavami, darčekmi, milým a ústretovým prístupom ku každému zákazníkovi. Dovoľte nám ponúknuť Vám malý luxus každý deň.

Dajte Vašim krivkám možnosť vyniknúť v korzete, budete prekvapená ako krásne ich zvýrazní a vytvaruje. Nechajte sa zahaliť do vánku ľahunkej košieľky na večerné chvíle… Očarte svojho partnera v nezvyčajnom horúcom spodnom prádielku. Doprajte si nádherne šaty pri každej príležitosti… Vyberte si z nekonečného množstva plaviek všetkých strihov a farieb. Páni, potešte priateľku, či manželku nádherným a osobitým darčekom.

Presvedčte sa, že ceny nášho tovaru sú naozaj neobvykle nízke – to preto, aby nádherné kúsky odevu mohli krášliť každú z Vás. Nákup u nás je pohodlný a bezpečný – objednajte z domu, vyskúšajte si doma, a ak nie ste s tovarom z akéhokoľvek dôvodu spokojná, pošlite nám ho naspäť a my Vám bez akýchkoľvek otázok obratom vrátime peniažky. Všetko vybavíme s dobrou náladou v znení hesla – náš zákazník, náš pán!!

Aká je kvalita tovaru?

Všetok tovar je vysoko kvalitný, napriek tomu ak nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

Ako dlho trvá dodanie?

Všetok tovar uvedený na stránke máme skladom, odosielame ho hneď ďalší pracovný deň od prijatia objednávky a doručený Vám bude nasledovný pracovný deň. V prípade, ak tovar nieje skladom, ihneď Vás informujeme.

Sú k dispozícii rozmery tovarov?

Samozrejme, kazdý kus Vám v prípade Vášho záujmu radi premeriame a poskytneme o ňom bližšie informácie. Kontaktovať nás môžete emailom, alebo telefonicky.

Čo v prípade, že mi tovar nesadol, alebo akýmkoľvek spôsobom nesplnil moje očakávania?

Ak tovar akýmkoľvek spôsobom nesplnil Vaše očakávania, jednoducho nám ho bez udania dôvodu pošlite do 14 dní naspäť na adresu sídla našej spoločnosti spolu s informáciami uvedenými v sekcii Odstúpenie od zmluvy, a my Vám bez akýchkoľvek otázok neodkladne vrátime peniaze na Váš účet.

Môžem tovar vymeniť?

Samozrejme, ak je tovar nenosený a nepoškodený, stačí nám zaslať tovar späť na výmenu do 14 dní spolu s potrebnými informáciami, a my Vám ho vymeníme za iný.

Môžem zmeniť svoju objednávku, po tom čo bola potvrdená?
Samozrejme, ak tovar ešte nebol odoslaný. Ak máte záujem o zmenu objednávky, urýchlene nás kontaktujte telefonicky alebo emailom a my s Vami radi dohodneme zmenenie objednávky na Vami požadovaný tovar.

Môžem zrušiť poslanú objednávku?

Samozrejme, objednávku môžete bezplatne zrušiť najneskôr do 2 hodín od jej odoslania.

Čo v prípade, že mi nebol doručený správny tovar?
Vaše objednávky vybavujeme s najväčšou starostlivosťou a snažíme sa doručiť všetko so 100% presnosťou. Avšak – kto robí, robí aj chyby, a preto v prípade, že Vám bol doručený nesprávny tovar, pošlite nám ho ihneď naspäť spolu s potrebnými informáciami a my Vám neodkladne pošleme správny tovar, spolu s darčekom ako ospravedlnením, a tiež Vám vrátime náklady na poštovné.

Ako viem, že moja objednávka bola dokončená správne?
Po tom, ako dokončíte objednávku na malyluxus.sk, Vám príde na e-mail správa o úspešnom objednaní tovaru, spolu so všetkými informáciami o objednávke.

Môžem si tovar objednať s doručením aj mimo Slovenskej republiky?
Samozrejme. Tovar Vám vieme doručiť aj do iných štátov, avšak je potrebné upozorniť, že poštovné v takomto prípade v plnej výške hradí zákazník (resp. ak je objednávka nad 50 Eur a pripadá k nej poštovné zdarma, zákazník zaplatí rozdiel medzi 4,60 Eur a plnou cenou poštovného).

Môžem si nechať tovar doručiť aj inam ako domov?
Samozrejme. Tovar Vám kuriér doručí na akúkoľvek adresu, ktorú ste zadali – domov, do práce, či inam.

Môže tovar na adrese doručenia prebrať niekto iný?
Samozrejme. Tovar môže prebrať ktokoľvek, ak bude na adrese doručenia, za Vás.

Aké sú poplatky za poštovné?
Poštovné je zadarmo pri objednávky vyššej ako 50 Eur, inak je poštovné vo výške 4,60 Eur s dobierkou, alebo 3,70 bez dobierky. Bližšie informácie nájdete v sekcii Doručenie a úhrada.

 

Aké sú možnosti úhrady za tovar?

Tovar možete uhradiť v hotovosti kuriérovi pri jeho doručení – pri zaslaní na dobierku, alebo prevodom vopred (v tomto prípade je poštovné nižšie o 0,80 Eura)

Poskytujete zľavy, či iné výhody pri opakovanom nákupe, či nákupe vo vyššej hodnote?

Samozrejme. Pri opakovaných nákupoch u registrovaných zákazníkov a k  objednávkam vo vyšších hodnotách vždy pridáme zdarma rôzne darčeky v závislosti od hodnoty objednávky.

 

Môžem Vás kontaktovať pri špeciálnej požiadavke, v prípade spokonosti či nespokojnosti, alebo návrhu čo by som na Vašej stránke rád/a uvítal/a?

Samozrejme, e-mailom alebo telefonicky. U nás je spätná väzba od zákazníkov – pozitívna aj negatívna – veľmi vítaná, aby sme mohli zlepšovať naše služby. Tiež, ak Vám v našom eshope niečo chýba, radi všetko upravíme podľa vašich prianí a predstáv. Kontaktujte nás, potešíme sa!

Prajeme Vám príjemné nakupovanie. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.